Translate

22 maja 2014

Justyna Kowalczyk

Cześć !
Ciąg dalszy wczorajszych listów ! Dziś przedstawię autograf bardzo cenny i wymarzony ! 

Jest on od najlepszej polskiej narciarki, Królowej Zimy i mistrzyni olimpijskiej z Soczi- Justyny Kowalczyk ! Od zawsze marzył mi się autograf z dedykacją od mojego "najjj..." ulubionego sportowca- to był mój mały cel przy zbieraniu autografów i oczywiście małe marzenie ;) Nareszcie się spełniło ! Czekałam niespełna 1,5 miesiąca- ale się opłacało !

Na jednym z autografów jest dedykacja "Dla Patrycji- powodzenia" (-jestem z tego powodu baaaaardzo zadowolona), ponieważ w liście napisałam o zbliżających się, bardzo ważnych dla mnie zawodach. Oczywiście je wygrałam i zostałam trzeci raz z rzędu Mistrzynią Okręgu w wędkarstwie rzutowym :D 







Wypchanych skrzynek !
PATI JK

6 komentarzy: